wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin

Kategorie

Kontakt

Regulamin

Regulamin sprzedaży wysyłkowej sklepu Mobiserwis
Złożenie zamówienia oznacza równocześnie akceptację poniższych warunków:
 
Właściciel sklepu:

Mobiserwis
Jarosław Piechocki
ul. Bolesława Chrobrego 28/29/9
66-440 Skwierzyna
tel./fax: +48 728 738 758
e-mail: sklep@mobiserwis.com.pl
internet: www.mobiserwis.com.pl
NIP:596-148-84-94
REGON:211054283
nr konta bankowego:
75 1870 1045 2078 1008 5364 0001
NestBank
 
1. Składanie zamówienia.
Kontrahent składający zamówienie w e-Sklepie jest obsługiwany przez Magazyn Sklepu Internetowego.
 
2. Rodzaje płatności za zamówiony towar.
2.1
Kontrahent składający zamówienie w e-Sklepie ma do wyboru kilka rodzajów płatności za towar: "Przedpłata", "Płatność On-line".

2.2.
Wybierając płatność typu "Przedpłata", kontrahent decyduje się na dokonanie przelewu bankowego odpowiedniej kwoty na nasze konto.

2.3.
Wybierając "Płatność On-line", kontrahent decyduje się na jedną spośród płatności internetowych jakie oferuje e-Sklep: płatność za pomocą przelewu elektronicznego lub płatność z wykorzystaniem kart płatniczych. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.
 
3. Realizacja zamówienia.

3.1.
Po otrzymaniu zamówienia niezwłocznie przystępujemy do jego realizacji. O stanie realizacji zamówienia informujemy za pomocą maila. Ponadto każdy kontrahent ma możliwość podglądu swojego zamówienia i dowiedzenia się o stanie jego realizacji na stronie internetowej firmy Mobiserwis w zakładce Moje konto.

3.2.
Kontrahenci składający zamówienie z płatnością typu "Przedpłata" powinni niezwłocznie po złożeniu swojego zamówienia dokonać płatności. Będąc w trakcie finalizacji składania zamówienia kontrahent może otworzyć i zachować plik zamówienia w postaci PDF, w którym podane są szczegóły konieczne do dokonania przedpłaty. Ponadto do pliku zamówienia lub, w wypadku dokonaniu już przez obsługę e-Sklepu rejestracji złożonego zamówienia w systemie magazynowo-księgowym, rachunku pro-forma, Kontrahent ma zawsze dostęp w dziale Moje konto, w zakładce Zamówienia. Przy tego typu zamówieniach do ich realizacji przystępujemy dopiero po otrzymaniu płatności. Na wpływ czekamy 3 dni robocze, licząc od dnia złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje przesunięte do anulowania.

3.3.
Kontrahenci składający zamówienie typu "Płatność On-line" są przekierowywani na bezpieczną stronę operatora Dotpay.pl, gdzie wybierając jedną z możliwych form płatności mogą ją sfinalizować. Jeśli kontrahentowi nie uda się zrealizować płatności z powodu, np. niepoprawnego logowania się na konto bankowe, niewystarczających środków do dokonania zapłaty, cofnięcia się w nawigacji w przeglądarce internetowej przed finalizacją płatności, powinien on na w sklepie Mobiserwis w dziale Moje konto, w zakładce Zamówienia, klikając link Zapłać dotyczący tego zamówienia i uregulować płatność. Przy tego typu zamówieniach do ich realizacji przystępujemy dopiero po otrzymaniu płatności. Na wpływ czekamy 3 dni, licząc od dnia złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje przesunięte do anulowania.

3.4.
Od momentu wystawienia dokumentu sprzedaży w systemie magazynowo-księgowym (faktury, paragonu), a także ewentualnych jego korekt, kontrahent ma do nich dostęp w dziale Moje konto, w zakładce Faktury.
 
4. Anulowanie zamówienia.

4.1.
Istnieje możliwość anulowania złożonego zamówienia. W tym celu należy wysłać mail na adres sklep@mobiserwis.com.pl lub zadzwonić do nas pod nr telefonu (+48) 728 738 758, (+48) 508 107 079 , od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16, w soboty od 10-14.

4.2.
Nie ma możliwości anulowania zamówienia, które zostało już zrealizowane i jest w fazie wysyłki do kontrahenta.

4.3.
Każde zamówienie ma termin ważności 3 dni od daty jego złożenia.

4.4.
Przy płatności "On-line" zamówienia będą automatycznie anulowane po 3 dniach od ich złożenia w przypadku: wycofanie się kontrahenta z płatności przed jej sfinalizowaniem, braku spodziewanych środków w wyznaczonym terminie (3 dni) lub braku pomyślnej autoryzacji przez Operatora płatności.
 
5. Czas realizacji.

5.1.
Staramy się, aby był on jak najkrótszy, jednak nie wysyłamy towaru w soboty i niedziele. Dlatego do obsługi zamówienia złożonego w piątek wieczorem, w sobotę lub niedzielę możemy przystąpić dopiero w poniedziałek.

5.2.
Zamówiony towar zostanie wysłany w ciągu 24 godzin od momentu przystąpienia przez nas do realizacji zamówienia.
 
6. Sposób dostawy przesyłki oraz opłaty za przesyłkę.

6.1.
Wysyłki realizujemy za pomocą firm kurierskich. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to 1 - 5 dni.

6.2.
Szczegóły dotyczące opłaty za przesyłkę i ewentualne koszty pobrania należności zostają podane na zestawieniu w trakcie finalizacji składania zamówienia oraz na fakturze pro-forma. Opłata za przesyłkę jednej paczki wynosi od 17,00zł do 30,00zł PLN brutto, w zależności od jej masy i gabarytów.
 
7. Reklamacje.

7.1.
Wszystkie pozycje w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta przez 24-miesiące, z wyjątkiem produktów, na które producent udziela gwarancji na inny okres oraz towarów wyprzedażowych i po serwisowych, na które udzielamy 12-miesięcznej gwarancji.
Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz od producenta.
Szczegóły dotyczące okresu gwarancji są umieszczone na karcie każdego towaru.

7.2.
Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że towar ma jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, ewentualnie występuje niezgodność zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem, należy postępować zgodnie z zasadami określonymi w Szczegółach dotyczących reklamacji.

7.3.
W przypadku uzasadnionej reklamacji wymienimy produkt na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy pieniądze wraz z kosztami wysyłki. Przy reklamacji prosimy o podanie numeru swojego rachunku bankowego.
 
8. Zwroty.

8.1.
Kontrahent ma prawo do odstąpienia od umowy, czyli dokonania zwrotu kupionego za pośrednictwem naszego e-Sklepu towaru, bez względu na przyczynę, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
Dotyczy to zakupu realizowanego wysyłkowo, dokonywanego przez kontrahenta detalicznego (konsumenta), nie dotyczy to natomiast podmiotów gospodarczych (firm).

8.2.
Kontrahent ma prawo rozpakować zakupiony towar i sprawdzić, czy spełnia jego oczekiwania.

8.3.
Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania wynikłych z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 8.2. i znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.

8.4.
Zwracany towar należy wysłać do nas na własny koszt. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu otrzymanego z towarem.
 
9. Ochrona danych osobowych.

9.1.
Dane osobowe, które zostały nam powierzone w trakcie składania zamówienia, są chronione i wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
 
10. Dokumenty w postaci elektronicznej.

10.1.
W dziale Moje konto kontrahent ma dostęp do swoich zamówień, faktur pro-forma oraz faktur przedstawionych w postaci elektronicznej - plików PDF.

Przejdź do strony głównej

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Cennik

Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
  • BANER_NOWA_TV
  • Dotpay_box

Chmura tagów

Reklama
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl